Kåre Djupesland, tannlege i bygda gjennom flere tiår forteller litt om sin virksomhet. Kåre har også stått for oppbygging av et tannlegekontor fra 50 tallet i en utstilling for Vennesla historielag på Vennesla skolemuseum, og tar oss med på «opplæring» Filmet i 2020. Dessverre en del støy fra trafikken på utsiden.
Datering: 2020
Fotograf: Øyvind Bakken
Denne filmen har blitt laget i et samarbeid mellom flere parter av TV Agder.
Noen av våre aktiviteter gjennom året.
Her forteller Gudmund Sagen i et lydopptak om prosessen rundt bygdas nye kirke som sto klar i 2022. Gudmund sto på sammen med mange andre frivillige for å få til dette etter mange års jobbing. Den gamle kirka fra 1830 hadde vært omtalt som for liten i generasjoner, og ønske om en arbeidskirke som kunne huse aktiviteter av mange slag hadde stått på ønskelista over lang, lang tid, og endelig. Her er historien.