Osmund Faremo besøkte Vennesla historielag på årsmøtet 2.mars i 1988. Faremo satt i tysk fangenskap under krigen og det forteller han om her.
Datering: 1988
Fotograf: Arne Krogstad
Siste torsdagen i mars 2022 var det fullt hus på VENNESLASTUA. Bjørn Robstad var hovedgjest med Dette er mitt liv. Et fantastisk møte med en person som har betydd utrolig mye for så mange, og har en stor plass i bygdas nære historie.
28.april 1990
Gangveien over Snekkerplassen og inn til Hunsøya. På veien inn blir vi møtt med flotte plakater med bilder og tekst over fabrikkens historie. Det aller siste bildet på vei inn viser til den nye framtida for området. Et flott tiltak som hever turen inn mange hakk! Et flott tiltak.