Film fra Olsokfeiring på Bommen 2006 hvor bl.a Sturla Ertzeid kåserer.
Datering: 2006
Fotograf: Arne Krogstad
Vennesla kulturhus - nytt bibliotek åpnet 29.oktober 2011, mens filmen er fra den store kulturkvelden 4.november samme året.
Torvald Hellum innledet om oppstarten av laget i 1983. I samtalen etter deltok han,samt den første formannen Egil Lie, og øvrige styremedlemmer Åse Voreland og Arne Krogstad I tillegg til dagens leder Øyvind Bakken. Dato for møtet 30.1 2020
Sangen og videoen ble laget til Venneslas 150 årsjubileum